Ta tag i bloggandet åter igen?

Jag har inte bloggat på tre dagar - illa! Det blir alltid så för mig haha ibland bloggar jag hur mycket som helst sen helt plötsligt tar det stopp... men om jag ska fortsätta blogga flitigt vill jag att det ska " hända något " vill börja blogga på en ny bloggportal, kanske byta tillbaka till myshowroom igen tex..? Mycket mer möjligheter att hamna på topplistan där än här osv. En HELT ny design, you name it! Då kanske jag skulle kunna tänka mig att ta bloggen seriöst.. hm vad tycker ni?
-
I alla fall. Nu är det LOV! Eller jag går ju inte i skolan och har lov hela tiden men ni fattar vad jag menar, påsk osv ;) Skönt! Igår så drog jag, Sarah och Sara på fest i Tullinge. Eller man kanske ska kalla det mer ett chillkrök, jag vet inte haha men det var kul ändå! Sen runt 3 tiden plåtade Tomas mig Lova och Fanny..? Haha jätte random men jätte kul det med! Han håller på att skicka över bilderna till mig nu så kanske kan bjuda på några sen ;) vi tog runt 600 med hans grymma kamera.. inte dåligt! Och idag kom jag hem runt 11 tiden helt död och däckade i sängen direkt efter att ha sovit en och en halvtimme denna natt. Ska bara vara hemma ikväll och ta det lugnt, mysa med mig själv! Har ju hela lovet på mig att dra ut och ha roligt. Så det här behövs, bloggar snart igen! 
.
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGGGAA PLZ

2012-04-07 @ 22:25:07
Postat av: Natalie

du kan testa blogga på blogroom.se :D

2012-04-09 @ 15:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0