Svar på tal

Snälla kan du inte berätta hur en vanlig dag i portigal såg ut ?! :D puss

Svar: Eftersom att jag ändå är igång så kan jag berätta hur en vanlig dag för mig och Sarah såg ut i Portugal!  Vaknade oftast runt 10-11 tiden ganska så slitna och bakfulla, åt en god frukost! Tog med oss allt vi behövde till stranden, gick vägen dit... köpte bacardi eller smirnoff och glass i kiosken vid stranden sen la vi oss där och stekte till eftermiddagen och kanske åt en god lunch (kyckling med pommesfrites och majonäs, haha standard, mums!) Sen så drog vi hem, duschade fixade oss GALET mycket varje kväll. Drog ut runt 8 tiden för att föra på olika barer, dricka supergoda drinkar! Sen träffa massa nytt folk, snacka med dom. Dansa hela natten, ta taxi hem runt 4 tiden då allting stänger! Jaa det är väl ungefär så dom flesta dagarna såg ut fast självklart fast det olika dagar också! Låter härligt va?  PUSS


Älskar dig min finaste ♥


Kommentarer
Postat av: Wilma

Vart tog du din navelpiercing? Och vilken åldersgräns var det? :)

2012-04-10 @ 07:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0