Inlägg om allt & inget

Hej gullisar  Hur mår ni idag? Hoppas det är bra med er! Skulle vilja säga att de är bra med mig men tyvärr så har jag gått och blivit sjuk.. IGEN. Det suger, ligger här med feber. På lovet! USCH. Får hoppas att jag har tur och blir frisk så fort som möjligt det är ju ändå bara måndag hehe! Men får se det från den posetiva sidan... Pappa kom nyss hem med godis & sushi, behövs verkligen! Mhhh så gott.. Älskar dig papi! Och nu ligger jag i soffan framför tvn i soffan och väntar på att top modell ska börja, älskar det programet! Visste ni att modell är något jag vill bli..? Både underklädes modell och "vanlig modell" med olika klädmärken osv... därför jag blir lite ledsen när ni klagar när jag lägger upp bilder och visar min kropp ibland, jag tycker om den och vill visa den på ett bra sätt! Inge fel med det? bloggar snart igen. PUSS
-

Adriana Lima, en förebild helt klart! Sååå snygg

Kommentarer
Postat av: kimberly

Satsa på det för jag tror att du kan lyckas! :)

2012-04-09 @ 15:48:17
Postat av: Anonym

Ja du börjar ju en bra start med att lägga upp lite underklädesfoton på facebook. där sprids det rätt så bra stumpan. haha kram

2012-04-09 @ 15:49:05
Postat av: Linnea

Du borde absolut bli modell! Du har allt som krävs: snygg kropp, unikt ansikte och blir bra på bild :)

2012-04-09 @ 15:51:01
URL: http://liinnejah.myshowroom.se
Postat av: Hannah

Tyvärr är Adriana Lima typ 2 decimeter längre än dig så du som modell vet jag inte haha...

2012-04-09 @ 15:51:57
Postat av: Emma

Svar till Hannah:



Är du skön eller? Tror du inte att man kan bli modell för att man är kort?

2012-04-09 @ 16:23:02
Postat av: Hannah

Emma:

Inte den typen av modell iallafall, smink, skor osv kanske

Om du försöker starta en diskussion nu kan du lägga ned på en gång

2012-04-09 @ 16:27:24
Postat av: Elin

Visa mer bilder från plåtningen! Du är snyygg!! :D

2012-04-09 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0