tråkigt

Heeeej Sarah jag kopierar dina texter, haha tja. Det här var min gårdag!

Jag och Sarah drog till Ludde efter vi va på biblan, najs. Sen kom oxå Robin och va med oss, vi åt godis & kollade på Beck. Haha asså älska Beck<3 Ja, men sen så efter ett tag drog jag och Marilyn ner till kebabkungen (?) och mötte upp Rebecka, Kevin, Niclas & liilla Elias, skitsöt unge! Ja, men sen lämna Kevin Elias till hans mami typ och sen drog Rebecka, sen så gjorde vi inte mycket, jag och Marilyn fick våra skrattattacker som vanligt, dom käkade, sen satte vi oss på donken och värmde oss i väntan på våran buss så kom några & sådära..

update: mitt internet funkar fortfarande inte, det suger. Har no nu, senare ska jag till stan, just saying.. tjarååå.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja asså kan du inte lägga upp lite mer bilder som Sarah INTE har lagt upp blir så tråkigt om man har läst sarahs så kommer man till din så har du exakt samma sak :P KRAM

2011-05-04 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0