lev livet fullt ut

Hello readers :') hah, idag har varit en underbar dag. Jag <3 vädret. Var i skolan, tråkigt som vanligt, matte nationella gick ju som det gick. HEJ IG!!!! När jag hade slutatt drog jag till Huddinge och mötte Niclas, Hampus och Josef sen mötte vi bea, hanna och nåååra till. Runt sex drog jag in till stan och mötte sarah, vi satte oss och käka. Sen träffade vi Jackie och väntade med henne inne på donken tills Rosanna kom, så snackade vi med dom. Skitsnällla & roliga! :D Sen drog vi tillbaka till trångsund och mötte Mathias, Simon och Danne ett tag. Bilderna får ni i nästa inlägg internet laggar sönder jao. Tjarå




Kommentarer
Postat av: Daniella

Vilka gymnasium har du sökt till?

2011-05-12 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0