kvällstankar

Sitter här, kan inte sova. Ska upp om 5 timmar, jag är trött men endå går det inte att lägga sig och bara somna. Så mycket i mitt huvud just nu, så mycket som händer. Vet inte vad jag ska göra. Känns som om typ allting förändras. Snart ska jag sluta grundskolan, hela 10 år har jag gått där, snart börjar jag gymnasiumet, nya människor, ny miljö nytt allt. Känns så sorligt men samtidigt skönt, och kanske bra. Snart flyttar jag också. Vet inte riktigt hur jag ska hantera allting på samma gång, vet absolut ingenting, inte ens vad jag skriver om nu.

Jag har varit ledsen hela dagen, inte pga något jag har skrivit utan för en annan sak. Vill så gärna ta upp det här i bloggen, men kan inte, vill men samtidigt inte. Jag smsar dig gång på gång, får inte något svar... inte nu iaf. vet inte vad jag ska göra om jag förlorar dig, aldrig har jag känt såhär förut. På det sättet jag gör nu, för en person. Jag är så korkad, varför är jag så jävla dum? alltid jag som ska göra fel med allting, alltid jag som tänker fel och tro att saker ska bli bättre fast dom bara bli sämre.

hur kan jag vara så dum att tänka som jag gjorde? Ni förstår säkert ingenting vad jag skriver om, men jag måste få skriva av mig. Och bloggen är ju som en dagbok fast öppen för alla, visst är det inte så? det är ju som sagt min egna blogg där jag skriver vad jag vill i, och nu var det längesen jag skrev om det jag känner. Har inte velat göra det i bloggen och ta ut det över er och att ni tror att jag är värsta emot som sitter hemma och skär mig om dagarna, bara för den här deprimerade texten. Absolut inte, jag är bara ledsen och då blir jag bara extra känslig för allting, tårarna vill bara forsa ut just nu, men jag tänker inte gråta. Sån är inte jag, hoppas på det bästa istället. Fan, jag är så jävla dum.

Ska försöka sova nu, oavsett om det går eller inte. Ska lägga mig och bara koppla bort allting för en stund, och hoppas att det är bättre imorgon.. Sov gott.. Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Raisa

Hoppas allt blir bra .. <3

2011-05-28 @ 10:10:10
URL: http://rraisa.blogg.se/
Postat av: Erica

Hoppas det blir bättre sötis!

2011-05-28 @ 10:45:52
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0