Som att vara hemma...!

Gud vad skönt det var att kunna logga in på blogg.se igen och kunna se sin statistik och sina kommenater lättare + alla sina gamla inlägg! Riktigt skönt!! Hade tröttnat så mycket på myshowroom, det var faktiskt inte så bra som jag trodde. Plus alla läsare tjatare att jag skulle byta tillbaka, det handlar ju om er också ;)

I alla fall.. Jag har inte bloggat på hela helgen (som vanligt..) förlåt för det! Men jag har varit för upptagen ;) Orkar tyvärr inte berätta detaljerat för det skulle ta för långt tid. Jag och Sarah kom i alla fall hem klockan halv nio imorse efter en låååång natt. Och så vaknade jag vid tolv så jag har alltså fått tre timmars sömn (!) Bra där Marilyn. Jaja ;)

Sarah ligger och sover nu och jag känner att jag ska börja avsluta här, vi hörs snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0