what if I told you, it was all ment to be?

Oj! Fyfan vad glad jag blir av alla era kommentarer, när jag gör låtar brukar jag alltid få vissa negativa nu har jag inte fått någon. Bara massa posetiva, vet ni hur glad jag blir eller!? Det får mig att vilja göra ännu mer! Tack sötnosar!! :D SNÄLLA skulle ni kunna hjälpa mig att sprida låten lite..? skulle va skit gulligt!

I alla fall.. what a night haha.. spenderades med bea, amanda och massa till. Och idag när jag skulle gå hem så började det självklart spöregna, så det såg ut som jag hade vart i en dusch när jag kom in genom dörren. Kom hem typ elva och sov tills nu, riktigt skönt! är helt jävla slut fortfarande. Ikväll får vi gäster och det är sämst väder så tror jag bara stannar hemma, det är ju söndag och sommarlov vafan.. vad gjorde ni igårkväll?


Kommentarer
Postat av: malinornell♥

gjort ett litet inlägg om dej på min blogg,

älskar din röst! :)

2011-06-19 @ 16:06:19
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har en jätte fin röst marilyn <3

2011-06-19 @ 17:53:17
Postat av: Sandra

Självklart kan vi sprida en så bra låt! :O eller jag iallafall :)

2011-06-19 @ 17:53:39
Postat av: LinnSyversen!<3

jag måste bara säga tt jag verkligen älskar din blogg! den e helt jävla awsome! :D jag läser den typ varje dag! men jag ska komma te poängen ; brukar du få fina ''idolbilder''? isåfall vad e din epostadress om man vill skicka en egen idolbild te dig ?:D

tacksam försvar! älskar din blogg!:D<3

2011-06-19 @ 20:35:54
URL: http://inyoureshadow.blogg.se/
Postat av: Melissa♥

Hej! Sjukt fin och bra blogg. Men jag undrar vilken/vilka smink produkter du andvänder och vilken/vilka mascaror. Kram♥

2011-06-21 @ 16:10:47
URL: http://melissajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0