Trötter

Inatt/igårnatt (?) Haha whatever.. sov vi kvar hos Sebbe. Det var trevligt :) Drog hem vid 12 imorse och var så jävla trött när jag kom hem, men då kommer man direkt på att man ska till studion om två timmar!? Så det blev ingen lugn stund för mig inte, bara att fixa sig och dra in i stan i regnet haha.. blev faktiskt klar med en låt, som jag halvt har gjort själv. Men vet inte om jag vågar lägga in hehe :)

Isf gör jag det imorgon eller något, sover på saken! Den är två nu och mina ögon håller på att slockna.. Vad fan gör jag uppe när jag inte gör någonting ? Facebook asså.... Sov så gott!

Min kamera är på lagning nu, ni får stå ut med gamla tråkiga bilder..!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, lägg upp den gumman! :)

2011-06-18 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0