tidsinställt tråkigt

Lovar du att vara ärlig? Jarå
Du heter? Marilyn
Beronde av? mobil, datan m.m
Vad behöver du mest just nu? bra fråga
Vad tror folk om dig? osmart, blyg, typ.. inte vet jag men det stämmer inte :D
Vad får du oftast komplimanger för? min rumpa, mage och hår :)
Hur imponerar man på dig? ha humor vafan!
Brukar du skratta för dig själv? hahaha ja, det händer
Var bor du? Trångsund
Trivs du där? Faktiskt =)
Vad har du för mobil? Lg touch, sämst
Nästa mål i ditt liv? Har många mål ;)
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vem ringde du senast? Vet inte, iinga pengar på mobilen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: går om tio
Antal timmar sömn inatt? 6-7 kanske
Sov du ensam? Nej
Brukar du komma i tid? ibland ibland inte
När mår du bra? när jag är med mina underbara vänner
När blev du fotad senast? igår :)
Hur känner du dig nu? Ful, glad
Vanligaste färg på dina kläder? vitt svart typ, beror ju på
Vem saknar du? niclas.
Favorit dryck på morgonen? apelsin juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? helger och vardagar varierar, nu på lovet kommer jag ju vända på dygnet
Är du blyg? Njae, för helt nytt folk iblan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? OM jag gör!!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? vad skulle jag inte göra?
Är du nöjd med ditt liv? Funkar
Vad är det värsta du vet? falska vänner
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? varierar
Vad längtar du till? Portugal
Har du bra vänner och äkta vänskap? underbara vänner <3
Vad är det finaste du fått? fått massa fint
Om fem månader? går jag i gymnasiumet och allt är nytt!
Om ett år? så är det sommar 2012
Du samlar på? ingenting haha
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sarah
Har du strumpor på dig nu? Faktiskt inte
Är det okej att gråta? Dummaste frågan hittils
När grät du senast? skolavslutningen, fredags
Bär du glasögon eller linser? nej
Vill du gifta dig? me den rätta
Ha barn? ja, en tjej & en kille
Är du bra på att laga mat? jag är grym.
Är du flygrädd? Nej
Tror du på ett liv efter döden? kanske de
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Vilken ögonfärg har du? grön bruna typ
Röker du? nej sånt håller inte jag på med
Vad är det viktigaste i livet? Kärlek, vänskap och familjen

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1....
Vad tycker du om kärlek? komplicerat
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? Ja
Är du singel? mh
När fick du senast en komplimang? igår

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: Ja
Hånglat med fler än 50 pers: nej, hahah
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
Japp
Gjort något riktigt dumt? Kan man säga
Gjort något du verkligen ångrar? ah
Åkt ambulans? Ja
Åkt polisbil? Nej
gjort nåt olagligt? Yes
Fått din mamma att gråta? Ja

Slagit ner någon? Nej :)
Skämts över dina föräldrar? hahhaa ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Alla dricker
Vilka kläder sover du i? underkläder
Vad hatar du verkligen? falskhet, spindlar

Varit kär? ...
Är du ensam nu? Ja, men ska ut nu

JAG HAR:
Digitalkamera?
Ja men den gick sönder
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? nejhaha
Egen dator? såklart

Könssjukdom? Nej
Bra kompisar? Ja!

SENAST SOM:
Sov i din säng?
jag och sarah :)
Såg dig gråta?
hela klassen/skolan typ
Fick dig att gråta? mina lärare
Du delade en dricka med? Hanna:)
Du gick på bio med? niclas shiva och victor
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? min lillasyster, att hon ska åka båt den 25e (DÅ VET VI!)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja
Sjungit? ja,
Saknat någon? mh


Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du?nej sånt håller jag inte på med.

inlägget under bild på dig med en cigg i handen..

började as garva.

2011-06-12 @ 23:02:46
Postat av: I S A B E L

Du röker ju visst ?

2011-06-13 @ 12:30:52
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu var du inte helt ärlig, för du röker jue?

2011-06-13 @ 12:55:44
Postat av: Anonym

Du säger att du inte röker? Men på bilden under håller du och hon en cigg?

2011-06-14 @ 11:24:26
Postat av: D

hon kancke bara holl i den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-15 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0