my days

Oj ser att jag har vart väääldigt dålig på att uppdatera dom senaste tre dagarna! Så är det när det är sommarlov ;) kan förklara lite kortfattat vad jag gjort..

Torsdags & fredags: var på fest hos julia med massa sköna människor, hände massa sjuka och roliga grejer haha! I fredags efter vi hade vart hos julia så drog jag bea och amanda till myrängen till daniel och där var det naaajs det med.

Lördags: Runt tio bestämde jag och Sarah oss för att dra in till grönan en snabbis, inte vet jag varför men ja.. där var vi inte länge kan jag säga. För daniel C frågade om vi ville komma till honom med dannys och chilla där lite, gjorde lite saker som jag itne tänker skriva om här haha ;) tog första tåget hem och somnade hos Sarah.

Idag: vi vaknade vid tre och åt frukost, sen drog jag hem vid fem och nu sitter jag här. Helt död, tror bara jag blir hemma ikväll :) hehe, det var mina dagar. Lyckat!! Vad har ni gjort?


söta tjejor i fredags

Kommentarer
Postat av: sara

Vad tycker dina föräldrar om att du festar och kommer hem så sent och dricker alkohol? dom lär ju inte vara så nöjda.. eller?

2011-06-26 @ 20:22:16
Postat av: marilyn sandberg

Vem har sagt att jag gör det? ;)

2011-06-26 @ 21:52:40
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: josefine

vem är Daniel C? Känner också en som heter Daniel C :) och han gick i myrängen tror jag.



Älskar din låt, sjukt bra röst!

2011-06-27 @ 18:09:45
URL: http://melovesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0