Trötter

Godmorgon på er! Eller godmorgon och godmorgon, klockan är fyra.. men jag och sarah vaknade faktiskt ganska sent idag. Har vart förbi hennes mamma och hämtat en resväska och så har sarah tagit med sig lite saker som hon ska packa, ikväll ska jag hem och packa för fullt!

Igårkväll så kunde vi inte sitta hemma hela kvällen, blev alldeles för rastlösa. Så vi drog till trångsund, mötte Rebecca och snackade lite sen mötte jag Viktor ett tag. Efter det drog jag och Sarah till Simon där några var och krökade, jag och Sarah kikade bara förbi en snabbis. Sen drog vi hem och sov.. Här får ni lite bilder :D




Kommentarer
Postat av: Jhoni

Oj tack för att du röstade på mej, asså jag är jävligt nervös har aldrig blivit uttagen till sånt här och har lixom 2 läsare per dag! TACK SÅ JÄVLA MYCKET!

2011-07-05 @ 02:03:06
URL: http://lifeofjhoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0