Godmorgon..

Igår när jag såg min kommenterar om att om man kommer tre dagar försent till gymnasiumet så tar någon annan platsen.. fick jag panik!! Kan ni ju förstå eftersom att jag och sarah åker till portugal och jag börjar faktiskt den 15e. Lite dumt av mig att komma försent första dagarna till gymnasiumet menmen...

Jag ringde i alla fall till skolan idag och frågade hur det låg till och så. Och har jag blivit intagen dit (som jag blivit) Så är det inga problem och ingen kommer ta min plats. Kändes riktigt skönt att få höra! Annars hade jag bokat en kortare resa eller faktiskt till och med stannat hemma. Säger bara en sak, några kommer bli pepparkakor efter 3 veckor till!! Visste ni att augusti också är den allra varmaste månaden på året i portugal? ;) Runt 40 grader, herre.. jag dog vid 30.

Nog pratat om det :) Nu ska jag ta en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0