Ut en sväng & tillbaka

Började känna mig lite rastlös och väldigt godissugen, vad gör man inte då? Joo.. går ut till närmsta affär och handlar lite goooottt och onyttigt. tjock som man är. Känner mig ganska ensam oxå :/ sitter här för mig själv och tar det lugnt. Men alltid kan man ju såklart inte ha roligt. Är inte van att vara ensam kanske därför det känns extra triist. Aja när jag väl va påväg ut passade jag på att ta lite bilder, kan ju inte sluta använda kameran vad jag än gör! Typ...

Ser däremot väldigt sliten/ful ut, aja kör bara :)))



Vissa av er brukar ju klaga på att jag ''putar med läpparna'' på alla bilder, så nu försökte jag ''le lite'' haha skillnad? :)

Kommentarer
Postat av: LALA (LisaClaug)

Du är så galet vacker .. <3

2011-01-02 @ 00:31:00
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte sööööt :)

2011-01-02 @ 12:10:50
Postat av: Anonym

Du är skitsöt, fortsätt le :D

2011-01-02 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0