Seeeeeeg...t

Hej sötnosar :)

åh herregud.. tror att jag har suttit och kämpat med mitt internet i en timme så att det skulle sättas igång, ibland suger det att ha trådlöst.. men nu går det att blogga som vanligt i alla fall! skönt det.

Efter skolan idag åkte jag och Sarah till huddinge och mötte upp Chrille och Ludde, vi gjorde väl ingenting speciellt helt enkelt, var bara allmänt coola, haha. När jag kom hem lite senare på kvällen såg mitt rum ut som om det hade varit en bomb här inne så jag fick något ryck och satte igång och städade, stolt över mig själv faktiskt.. så nu är det rent & fräsht!

Inte så mycket mer att säga förutom att jag ligger i min säng nu och ska sova om ett tag, upp tidigt imorgon och det suger..  Jag vill sova! Ska oxå åka skridskor imorgon på gympan och jag vill bokstavligen talat bara dö av tanken. Allt som har med idrott att göra är verkligen inte min grej..


Jag hade tråkigt på son så vad gör man inte då? Gulligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0