@ sarahs place

Hej på er! Hur har eran kväll varit? Min har varit naaajs. Mötte Carl, Marcus, Martin och Jonathan i farsta centrum, jätte kul att träffa dom igen. Var ju typ ett år sen!? Vi drog vidare till heron city för att kolla på bio, skulle kolla due date men tydligen blev det någon annan.. weird haha men det va kul ändå :))) Filmen slutade senare än jag trodde, typ elva någon gång. Sen fick vi stå i kylan och vänta på bussen (viktig information) kom hem nyss i alla fall och börjar faktiskt bli ganska så trött. Ska tvätta bort sminket & sen övertala Sarah att vi ska sätta på en gullig liten film. Här kommer lite bilder från kvällen.

Dom flesta bilderna blev lite suddiga haha.. kanske inte var världens bästa fotograf idag hehe, menmen ni får väl se dom i alla fall. PussN


Sarah häller på soya :)))


Martin vill inte visa sig...


sarah, jag & carlbanan





Kommentarer
Postat av: felicia

Gå med i min veckansblogg!

http://epiv.blogg.se/2011/january/nu-ar-det-dags-for-mig-ocksa.html#comment

PussPuss.♥

2011-01-03 @ 13:37:55
URL: http://epiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0