Sarah gästbloggar!

Hej alla Marilyns bloggläsare! :) Fan vad mobbat det där lät.. Nu har Marilyn nyss dragit från mig, och hon bad mig att gästblogga i hennes blogg så att ni skulle få en uppdatering! :) Ja, Marilyns statistik har ju höjt sig som en raket efter hon tog bort sitt lösenord jag jag länkade henne.. Allt för dig♥ Yes så kan väl passa på att göra det nu hehe! ;) Wiie, måste bara skriva det här men kvällen igår var hur kul som heeeeeeeeelst kan knappast bärga mig tills nästa helg! Haha måste erkänna att jag sitter & ler samtidigt som jag skriver hahah.. Ja vet att jag kan vara lite mobbad men thats me! Är så taggad, jag älskar dig bästavän!

/ Sarah Carlsten ♥

En gammal video på oss, kommer du ihåg? Jag : "BÖÖJ DIG INTE NER!" du : "OKEEJ" så böjer du dig, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsammans med Chrille? :)

2011-01-16 @ 21:49:26
Postat av: zeinabjawad♥

Fin,blogg du har ♥

Vad gör du just nu då? :)

Kram♥

2011-01-17 @ 03:26:42
URL: http://zeinabjawads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0