Mitt 2010

Jag kommer ju såklart sakna 2010 väldigt mycket eftersom att jag har så jävlamycket minnen därifrån! Kommer aldrig glömma det året. Det fanns stunder jag var så lycklig som jag aldrig någonsin vart tidigare, stunder jag vart så sjukt ledsen och allt bara kändes skit och stunder som vart dom bästa i mitt liv!!! 2011 ska bli dubbelt så bra SOM SAGT :) Några saker jag gjorde 2010..?

* Lärt känna massa nytt folk
* Fyllt 15 (haha)
* Ljugit en massa för mina föräldrar, ajaj
* Blivit busted
* vart på grönan 25 gånger. haha.
* inte klarat av mitt nyårslöfte, DEN HÄR GÅNGEN SKA JAG!!! visst sarah? ;)
* Ätit för mycket godis & skräpmat
* Smakat sushi
* Gillat en massa men inte haft 1 förhållande på hela året
* åkt moppe
* sänkt och höjt mig i skolan
* Vart utomlands
* Bråkat med massa
* Börjat i studion
* skaffat löshår + färgat mitt hår
* piercat mig i underläppen, ÖVERLÄPPEN och naveln.
* Förändrats, på vissa sätt...
* Höjt besökarna på bloggen, som sänktes igen pga lösenordet.
* Köpt massor av jeans
* Solat för mycket solarium
* Förlorat en vän
* Slagit i mitt huvud i stengolv och nästan fått hjärnskakning
* Tappat bort min mobil och hittat den två dagar efter
* Ångrat mig mycket, gjort mycket misstag.
* Pussat väldigt många, hehehe
* saknat många personer..
* Bott hos Sarah
* klippt av mitt hår till axlarna
* Tagit föööör många egobilder, eller det kan aldrig bli för mycket..?
* VART RIKTIGT SUR.

Jaa.. Det var bara en del, både bra och dåliga saker! Puss :)

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Hehe ganska likt min lista .. :) kram!

2011-01-01 @ 21:07:02
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0