Lite svar

kan du inte lägga ut lite mer egobilder?
så man kan göra idolbilder och fanvideos och sånt ?

Svar: Jo visst! Kan ta några lite senare kanske

Vart har du köpt din tröja och dina jeans?? <3

Svar: Min underbara magtröja kommer från bikbok och jeansen från jc.

Du passar sjukt bra i navelpiercing, kan du lägga in en bättre bild :)?
Puss

Svar: Har faktiskt inte så jäääätte bra bilder men här kan du få två stycken så länge! Puss



Ska du typ inte byta heder nu till något finare typ skriv nåt på din heder nu också,by the way du har en intressant blogg och du lägger ut fina bilder,bara hedern som inte är så bra ta inte illa upp!! <3:)
Svar: Tar verkligen inte illa upp. Jag vet att min header är ful hehe.. men det finns ingen som gör header så som jag vill ha den, eller finns det? Maila mig isf ;)

fett fina skor!! vart har du köpt dom och hur mkt kostade dom??

Svar: Köpte dom på dinsko och dom kostade faktiskt bara 399 :-



hur laddade du den på tåget? :o'
Svar: På vissa tåg finns det kontakter, nedanför sätet. Den där lilla vita saken vid mitt ben tillexempel!

vart gjorde du flätorna, och om det kostade hur mycket isf? och vad kallas det ?
Din blogg är bäst!<3

Svar: Dom gjorde jag i portugal, det var lääängesen. Vet inte riktigt vad det kallas men det kostade 10 euro, 100 kronor alltså. Fast det är väl olika på olika ställen. Tack!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hejj! :) Du kan väl säga hur du skulle vilja ha din header/design.. Tror att många av dina läsare skulle göra designer å dej, så då kan du ju välja

2011-01-06 @ 16:26:55
Postat av: Anonym

har du lööshår? :)

2011-01-06 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0