Bio

Hej babys! Mötte Sarah idag i stan, skulle med henne och köpa löshår men när vi kommer dit är det ju självklart STÄNGT? Tyypiskt. Så vi drog och åt istället, på ett ställe som heter sawadee. Skit gott där! Börjar nästan bli stammkunder haha... Sen drog vi till punkt shop och köpte navelpiercingar. Efter det tog vi pendeln till Trångsund Centrum och mötte Rebecca, vi pratade om imorgon. kommer bli såå gryyymt! När jag & sarah var påväg hem efter det ringde Carl och fråga om vi ville med på bio med han, Martin, Marcus och en till som jag inte vet namnet på... självklart ville vi det. Så vi fixar oss nu och efter det ska vi dra till bussen! Bloggar mer när vi kommer hem, runt tolv. Puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom du e världensbästabloggare.se så kan inte du lägga ut en bild på dina absolut snyggaste jeans&skriva vart ifrån dom e, näru köpte dom och vad dom kostade (a) Skulle vara nojs eftersom jag har jeanskris och behöver ett par nya, beroende av snygga, lågmidje jeans, jag e ;$ Tack för moi

2011-01-02 @ 23:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0