Svar på frågestunden del 1

Tycker du att du sjunger bra?
Tycker/Tror du att du skulle platsa i Talang 2011?
Hur lärde du känna Sebastian Krantz?
När du träffar nya människorm hur tror du dom ser dig, bitchig? dryg? kaxig? snäll?....

Svar: Jag tycker jag sjunger helt okej, inte att jag suger lixom men inte världsbäst. Skulle vara kul att bli mycket bättre! Nej jag tror verkligen inte att jag skulle platsa i Talang 2011, vad skulle jag göra där haha..? Vi började snacka, fast man kan ju inte säga att vi ''känner'' varandra så bra än vi har bara träffats 2 gånger. Jag vet faktiskt inte vad folk tycker om mig, men hoppas på någonting posetivt såklart! Ask them ;)

Jätte duktig du är :))
Men rubriken talar "Min låt"
Varför hitta jag då samma låt på youtube av Taylor Swift?

Svar: Tack! När jag skrev ''min låt'' så menar jag inte att det är jag som har skrivit den, skrev det som rubrik lixom ''min låt'' att jag sjöng den. Men det är ju Taylor Swifts.

Hur många seriösa förhållande har du haft?
Vilket gymnasium ska du gå i/vilka har du sökt till?

Svar: Jag har inte haft något seriöst förhållande! Det där med gymnasium har jag verkligen jätte svårt för... har suttit hela kvällen och funderat, det måste ju var inne imorgon. Men dom jag har sökt till än sålänge är i alla fall jensen, nacka, värmdö, vittra och klara norra. Vad jag vill ha som första plats och sista har jag ingen aning om..

Juste, när man går igenom dina arkiv, alla dina inlägg kommer inte upp, det är typ några stycken och sen inga mer. Raderar du bort de elr kan du fixa att man kan se alla dina inlägg på dina arkiv?:)
Svar: Ja, jag vet. Det är jätte konstigt och jag stör mig sjukt mycket på det! Jag raderar ingenting jag tror det är att någon har fixat min bloggdesign förut så råkade det bli så... för har kunnat se dom förut. :(

När tog du din navel piercing? Hur kunde dit läka så snabbt? Eftersom du byte smycke tidigt? Vad rengjorde du med det? Eller har du några tips att den ska läka snabbare? Hur vet man att det är helt läkt?
Svar: Jag tog min navelpiering i december, saken är den att min inte läkte snabbt alls jag bytte efter 1 vecka (vilket var dumt gjort) för att jag inte ville vänta mer. Då blev det lite infekterat och gjorde jätte ont! Jag rengjorde med saltvatten som man kokar. Det var ett tips från dom som jobbar där, annars kan man köpa rengöring där man piercar sig. Ett tips är att försöka snurra ett helt varv på navelpiercingen om det går bra och inte gör ont så ska den nog vara ganska läkt, och ett till tips är att vänta minst 3 veckor innan man byter för att vara extra säker på att man inte får några infektioner.

hur lärde du känna sebastian krantz?
när kom du in i ''festperioden'' eftersom du innan inte brukade dricka så mycket? var du och chrille tilsammans och hur länge? och om ni va tsm varför tog det slut? :) bra blogg!

Svar: Det har jag skrivit längre upp. ''festperioden'' haha, jag har inte skrivit allt som händer i mitt liv i bloggen innan. Så det kan jag inte svara på. Jag och Chrille var aldrig tillsammans, eller helt ärligt.. jag vet inte, allt blev så rörigt. Men nu är vi bara vänner i alla fall. Tack!

hare du bra betyg? är du nöjd med dom ?

Svar: Nej jag har inte värdsbäst betyg och jag är absolut inte nöjd, men dom duger för nu, måste inse att det är allvar nu och höja mig..

Vad hände mellan dig och sarah? (Sarah tjulander)

Svar: Ingenting har hänt..? Vi gled ifrån varandra skulle jag väl säga.

när fick du din första kyss och strul? :)
Svar: Hm... två tre år sen.

Är du oskuld? ifall inte så hur lång är den störta du fått in?

Svar: Är du psykiskt störd?

Vad faller du för hos killar?
Tycker du att utseendet är viktigt hos en kille?
Hur många förhållanden har du haft?

Svar: Hm.. svår fråga, jag faller för dom med charm. Inte dom killarna som är ute efter ''en sak'' som skriver samma sak till varje tjej, hatar sånt! Han ska vara rolig, skratta mycket osv. Utseendet är väldigt viktigt för mig, tyvär.. jag är kräsen av mig och vill såklart hitta en kille som är perfekt, som är too die for. Men det kanske är lite svårt och mycket begärt hehe.. Får vänta tills jag hittar min prins helt enkelt! Jag har inte haft något seriöst förhållande sen har man ju haft några oseriösa när man var lite mindre..

vilket land kommer du ifrån? du är ju inte direkt hel svensk de är df jag frågar.
Svar: Min pappa kommer från portugal och mamma från sverige, så är halv.

vad hände med chrille? va ni tsm, eller är ni det? eller har ni varit det eller på g typ?
är du oskuld?
beskriv 5 bra egenskaper hos dig själv och 5 dåliga.
går du på utseende efter dina kompisar?
hur är du som person?
hur ofta festar du?
röker du?
när du festar, vad brukar du dricka?

Svar: Vi har varit på G, men det har hänt ganska mycket som jag inte tagit upp i bloggen.. nu är det bra och vi är vänner iaf :D Oj det kan jag beskriva i ett annat inlägg! Jag tycker insidan är viktigare på mina vänner. Fast utsidan också, skulle nog inte kunna umgås med största nörden, om ni fattar..? haha. Jag som person, jadu.. Oftast ganska social av mig, pratar mycket när jag väl får tillfälle, glad, nyfiken :) Det händer på helgerna. Nej jag röker inte. Jag kör på hallonsaft.. Ellerrrr?

hur länga har ni lunchrast? eftersom ni hinner gå hem till dej när ni har de.
Svar: Vi har olika, ibland 1 timme ibland 40 minuter. Men jag bor två minuter ifrån skolan så det är inte så svårt!

bh strlk?
kär?
vilka bloggar läser du?

Svar: 75B. Nej jag är inte kär. Paow, sebbes, dessies och sen mina vänners blogg och andra ''småbloggar''. Ja jag läser många helt enkelt!

Del 2 kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0