Söndag :(

Godmorgon på er!

Ligger här och har ångest för att helgen redan bara flygit iväg, det är redan söndag och imorgon är det skola. Helgerna går verkligen snabbt! Kanske stämmer att allt går snabbt när man har roligt. Borde ju vara tvärtom ;)

Hur som helst.. Hade snart tänkt åka iväg och sola eftersom att jag börjar känna mig som ett lik! Men vill inte sola i Farsta eller Trångsund för solariumen är inte dom bästa där.. hade tänkt åka till hornstull. Någon som har tips på bra solarium annars? :D





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det finns i Högdalen också, dom är faktiskt bra och det är billigt :)

2011-02-20 @ 14:52:57
URL: http://jenniferkristin.blogg.se/
Postat av: Linda :-)

Haninge är bra :-) solade där två gånger och fick rätt mycket färg :-)



Jag har en fråga jag hoppas du kan svara på:

Jag kanske ska ta piercing i underläppen, och jag undrar om du kan säga vart du tog, hur mycket kostar det, gör det ont, och vad sitter smycket fast med inne i läppen? :-)<3

2011-02-20 @ 20:39:34
Postat av: Nike

Vad använder du för foundation? :)

2011-02-21 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0