Soft ju!

Idag hade jag en lektion i skolan, eller lektion och lektion. Nationella, det var faktiskt lättare än jag trodde! Gjorde klart provet på 80 miunter exakt, eftersom att det gick på tid, skitstressande......... låt oss elever få tid att tänka!!! Slutade då klockan tio. Det va så skönt så trodde seriöst att jag var i himlen.

Jag, Sarah och Rebecca drog till bålsta för att möta Sofia, sen vänta på att Rebeccas kompisar skulle sluta. Det var tre timmar kvar?!?!?! Vi hade inte ätit så vi drog runt hela bålsta (värsta ödet ja lovar) för att hitta en pizzeria, sen ÄNTLIGEN efter en timme hitta vi pizzerian, det såg ut som en sommarstuga. satt där och kände oss feta, delade alla tre på en jÄÄÄÄvla familje pizza och 2 liters cola. Asså undrar om vi mår bra..... sen spillde jag ut den över hela mig, wie :)))) Aja intressant att veta vad vi har ätit idag. Drog sedan hem till Alexander sen till Nicklas med Linus. Kom hem runt 8, duschade och satte min häck här och har suttit här i två timmar! Dags att sova snart, så skööööönt♥ Måste kolla mina 19271201 sms nu som en viss person spammat mig med, bajs.



Ja, jag är mycket väl medveten om att det ser ut som om jag har största huvudet




Alexander <3 Rebecca. Grattis gumman!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Schysst mot dom som bor i bålsta att ni säger att de är öde och shit?

2011-02-09 @ 21:04:42
Postat av: Marilyn

sv; HAHAHAHA saken är den att dom också tycker det är öde, vi är nog inte dom ända... ;) Kallar du det för inte öde eller?

2011-02-09 @ 21:44:05
URL: http://marilyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0