Sinnessjukt

Idag var dom flesta lediga men inte vår skola eftersom att den är cp, så kämpade mig till skolan. Behöver ju inte ta buss eller någonting så kom dit ganska enkelt...  FYFAN för sveriges väder, blir ju fan galen!!! Typ värsta tornadon så fort man går ut, för mig och Sarah tog det dessutom en och en halvtimme till stan som vanligtvis brukar ta 20 minuter. Helt sjukt. Sen gick knappast tunnelbanorna eller bussarna heller.. döööööööö.

Så vi kom till studion lite försent och fick inte lika mycket tid, menmen.. sen käkade vi sen åkte jag hem. Hade planer för ikväll men med tanke på det här så har jag verkligen ingen som helst lust att dra ut, får hoppas på att det blir bättre väder tills imorgon och att SL skärper sig. Nu ska jag ''ta-hand-om-mig-själv'' skönt att vara ensam och ta det lugnt ibland också, även en fredag som denna. Bloggar snart igen!


Såhär såg centralen ut idag.. Kunde ju knappast gå!

Kommentarer
Postat av: elle

så söt blogg :D

2011-02-11 @ 21:30:59
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0