naaaaaiz

Hello snyggingar!

Ja ni... hur ska jag börja det här inlägget? Vad har hänt idag egentligen? Vaknade faktiskt av mig själv tjugo i sju, åt frukost och hela fadiruttan. Sen skyndade jag mig till skolan hade massa tråkiga lektioner, ville ba dö när jag tänkt att de va fyra dagar kvar på det där heeeemska stället. Vi hade ingen slöjd idag heller så sluta två, det va en UNDERBAR känsla. Jag, sarah och Rebecca lallade runt och sedan planerade vi lite om morgondagen. Mötte senare upp Andrew och stack hem till honom och chillpilla!

Kom hem, gjorde dom vanliga rutinerna. Äta, duscha, datan. Skulle plugga men hur det gick behöver vi ju knappast gå in på. Imorgon äre nationella i svenska.... ÅÅÅÅH är så taggad!!!! fast ne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0