Inside again

Hej på er :D

Hela dagen har jag verkligen känt mig ful. Mitt hår var konstigt, mitt smink osv.. hatar att ha såna dagar när man bara tycker man ser förjävlig ut och vill inte visa sig för någon typ haha.. Aja! Som sagt.. mötet gick bra och det var inge märkvärdigt, bara lite småsaker som togs upp. Sarah den stackaren fick sitta och vänta utanför i 45 minuter :( Fixade lite andra saker i stan också...

Sen var vi klara i alla fall och jag drog hemåt och Sarah skulle möta Ludde, dom är sååå söta! Inte speciellt rolig dag idag om man säger så men det funkar. I nästa inlägg kommer vinnaren av dagens blogg så håll utkik :D
Bilder från idag får ni också lite senare ikväll när Sarah har laddat in dom. Puss!


En gammal header jag hittade! Vad tycker ni om den? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

myckeeee snyggare än den du har nu

2011-02-01 @ 18:21:49
Postat av: Anonym

Håller med den där uppe, den du har nu ser så tråååååkig ut. Kan du berätta sen hur det gick på maria pool?

2011-02-01 @ 18:33:48
Postat av: Sickla

Skit snygg! Lägg in fler bilder på dig! :P

2011-02-01 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0