Föräldrarkväll

Imorse var det ganska stressigt.. jag och Sarah försov oss som vanligt så fick rusa till skolan. Kom bara tio minuter försent så det var inte så illa.. när vi hade slutat gick jag Julia och Sarah hem till Julia för att fixa oss lite smått. Sen tillbaka till skolan där våran klass skulle ha någon middag för föräldrarna i ''spanskt tema'' vi lagade spansk mat och sjöng lite osv, för att få in pengar till klasskassan! Spenderade ju en hel kväll i skolan men vi får kompledigt så det är lugnt, så farligt var det ju inte heller för den delen så.. hade ju världens bästa klass runt om mig!

Kom hem runt halv nio tiden i alla fall och är verkligen helt slut. Har varit igång exakt hela dagen sen klockan åtta imorse, knappast hunnit sitta och tagit det lugnt alls tills nu. Så nu ligger jag här i min säng och bloggar halvt död. Det enda jag behöver just nu är sömn.. så nu hade jag tänkt krypa ner under täcket och gosa ner mig i kudden och bara drömma mig bort :) Vi får höras med mer inlägg imorgon förhoppningsvis. Godnatt!

Lite bilder från kvällen, tog från Melinas blogg därför dom är lite små.


Julia och jag! Alla skulle helst ha svarta byxor och vit tröja/skjorta på sig så mobba mig inte ;)


Fina tjejer! Ni ser vart jag är?


Josefine jag och Julia


Duktigt!


Isabelle var glad :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG vad du är kort !:O

2011-02-19 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0