Chill-lördag

Hej på er!

Det här har verkligen varit en ''chill lördag'' .. Jag och Sarah drog till farsta och kollade lite.. hittade en skifin tröja från JC som jag kan visa bild på sen. Idag fyllde Sarahs lillasyster år också så vi drog hem till hennes pappa och gav henne lite presenter och åt där osv.. tacos blev det. Gott haha :D Sen senare mot kvällen drog vi till centrum och handlade godis sen en stund hem till Andrew.

Och nu är vi hemma hos mig. Käkar godis, bloggar och checkar mtv. Sover här ikväll också. Skönt att ta det lite lugnt! :)




Kommentarer
Postat av: totte

In på msn ;)

2011-02-19 @ 23:06:24
Postat av: AmandaHarde

Marilyn! Hör av dig när du än vill ha en ny design, och om du då vill att jag ska göra den igen :) puusssssssss!

2011-02-20 @ 11:16:59
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0