Borta bra men hemma bäst

Är helt jävla slut efter den här skoldagen även fast den inte vart den jobbigaste.. nääe men var på varje lektion och jobbade på varje, är fett stolt över mig själv ! heh. Jag och Sarah skulle egentligen kanske träffat en person today men antar att de blir imorgon istället, för de första är jag alldeles för trött vilket jag redan sagt så pallante. Fattar inte vad som hänt med mig VARJE GÅNG efter skolan orkar man inte göra något oftast??? Vill bara hem och lägga sig i sängen och dö, typ så ja.

Jaja snart äre lov då blir det andra bullar ;) ikväll måste jag plugga massor.. man kan ju alltid hoppas på att jag får någonting gjort! Fast fasnar oftast här, just saying... Hejdo

Update: Nu tvingar sarah med mig till centrum ut i kylan. buhuuhu



Kommentarer
Postat av: mormor

marilyn, du är väldigt vacker.förstår att skolan är tråkig men plugga på den är bara en kort del av ditt liv. tänker ofta på dig och din mamma. kramar från mormor

2012-02-21 @ 14:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0