å.n.g.e.s.t

Jag har verkligen ångest för det där med gymnasium hit & dit. Ville ju gå musik men nääääe när jag ändra mig blev det svårare. Dom som jag tänkt på är lixom.....  näe går under snart. Jensen är halvdagar, vettefan om jag pallar sluta fem i en hel vecka, nacka är såå långt bort (who cares egentligen??) värmdö har skithöga itagningspoäng kommer aldrig komma in, östra ligger i skogås vägrar gå där, huddingegymnasiumet verkar deppigt, sjödal..?

NÄE kan man få lite hjälp eller? Vilket av dom här? typ...




Update: mycket ''näääe'' det blev

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta Nacka.. Det är bästa

2011-02-08 @ 07:55:25
Postat av: lovisa

Jag ska gå Jensen tror jag! verkar vara en jätte bra skola, jag har också tänkt lite extra på det där med halvdagar men de dagarna man slutar fem börjar man ju halv 1! alla som går där säger att det är en skit grym skola, plus att den är känd för snygga killar ;)har också hört att den ska ha jätte bra lärare, tycker du ska välja den iaf..

lycka till!

2011-02-08 @ 15:52:23
Postat av: Anonym

frans schartaus gymnasiet är bra :)

2011-02-08 @ 19:03:46
Postat av: mamma

Följ ditt hjärta då blir det enklare hjärtat. Kramar Mamma

2011-02-09 @ 11:28:34
Postat av: Joly

Varför vill du inte gå på Östra? :P verkar ju vara ett ganska mysigt gymnasium. Och vad är det du vill gå för linje? :P finns ju en hel del gymnasium att välja på. hade själv riktigt svårt att välja. Valde dessutom fel linje två gånger, så har hoppat av två gånger då. Ganska jobbigt. Men, det viktigaste är att man väljer något som man tycker är kul, då spelar inte resten så stor roll :P

2011-02-09 @ 15:09:48
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0