5e februari 2011

Godmorgon på er!

Nu får jag se till att ta tag i mitt bloggande lite mer, vilket jag i för sig har sagt varje gång menmen... Igår efter skolan drog jag och Sarah till stan och handlade lite saker. Sen skulle vi till studion men det blev inte så. Drog hem till mig efter det lämnade våra väskor osv sen drog vi ut och åt på en sushi resturang och träffade några kompisar. :)

Somnade ganska på direkten när vi kom hem, låg och snacka och så. Mysigt! Idag hade vi några planer men tyvärr så blev det inte av.. så får se vad jag hittar på. Just nu ska vi bara ta det lugnt, fortfarande helt döda. Puss♥


Kommentarer
Postat av: Erika

vart är jeansen på den bilden köpta?

2011-02-07 @ 19:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0