14 februari ♥♥

Provet gick bra! Efter det åkte jag in till stan och mötte Sarah och Linn för lite fika och shopping i stan. Fick med mig en skitsnygg skinnjacka, en kofta och lite smink. Hittade tyvärr inte mina skor men är nöjd ändå :)

Sitter nu och kollar på top model och är inne på facebook och kollar lite. Ska hoppa in i duschen strax och sen blir det jersey shore, älskar det programet :D Har märkt att jag börjat kolla mer och mer på tv... coolt. Ska se till att inte somna alldeles försent idag heller... Får se hur det går med den biten.


@ nyår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara jävligt schysst om du la ut bild på skinnjackan och säga vart den e köpt, behöven verkligen tips (a) PussN

2011-02-14 @ 21:20:09
Postat av: ebba

vart köpte du din skinnjacka? eller har du några tips på vart det finns snygga?

2011-02-14 @ 21:56:33
Postat av: ella

din nya skinnjacka, var kommer den ifrån? och hur mycket kostar den? lägg gärna ut en bild! ps, I love your blog

2011-02-14 @ 22:00:58
Postat av: matilda

kan du inte ta kort på det du köpt ?

2011-02-14 @ 22:17:50
URL: http://matildajoberger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg in en bildbomb med massor av nya bilder på dig sötnos! :*

2011-02-14 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0