This night

Hej på er! Förlåt att jag bloggat väldigt dåligt idag haha, men faktiskt inte haft tid. Jag och Sarah vaknade vid två idag (!) kollade på film sen fixade vi oss. Drog in till stan och käkade på strandbryggan. Efter det mötte vi Dennis och Itay i slussen så drog vi vidare till gullmars och mötte Valle, Viktor och massa till. Chillade lite och så någonstans i årsta haha. Fast efter ett tag drog vi vidare till högdalen istället. Runt 1 hämtade Sarahs mamma upp oss så att vi slapp missa sista tåget som vi gjorde igår... haha! Här får ni lite bilder. Puss

Dennis kör sin pose

Harald, sarah och valle

Axel :)

Viktor och mitt huvud i bakgrunden, ahhahaha!

Jag och viktor :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

satsa pååå dennis han är så jävla snyggggg annars är du aa venne

2011-08-03 @ 13:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0