Rolig kväll!

Hejsan! Kom nyss hem till Sarah.. hur har eran kväll varit? Hade tänkt berätta om min ;) Jag och Sarah drog och mötte Dennis i högdalen så drog vi med honom och kollade på hans träning i enskede. Efter det drog vi hem till honom, fixa oss lite till & så sen drog vi till Engla ett tag, en tjej som fyllde år. Och efter det till utkiksberget med en massa, trevligt var det! Sen skulle jag och Sarah ta tåget från älvsjö hem... Valle och Dennis följde oss en bit. Sen när vi kom fram dit så hade tågen slutat gå precis, och bussarna till gullmars gick tydligen inte heller... Kändes ju super bra. Så vi tänkte gå från älvsjö till farsta strand för det fanns ingen annan utväg, så vi började gå våran tripp.. då ringer Dennis mig och ba neeej ni ska inte gå det kommer ta för långt tid..  så han och hans pappa hämtade oss och skjutsade hem oss, urgulligt!! Yes.. några bilder från kvällen! :D


Kommentarer
Postat av: N

vart har du köpt tröjan :)?

2011-08-02 @ 14:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0