woho vilken kväll ;)

Godmorgon sötnosar! Hur var eran kväll igår? Min var grym! Kan berätta lite...

Runt sex frågade Anton mig & Sarah om vi ville med på the wave, var fett tveksam men tillslut så! Så vi hade typ en halvtimme på oss att fixa oss för vi kom hem runt sju typ.. stressss! Yes.. kom in runt kvart över tio, träffade massa folk man kände och så fick jag även världens sötaste killes nummer, vem kan det vara? ;) Tror alla ni vet vem det är men hehe! Dansade och var där ända tills det slutade och somnade direkt när vi kom hem typ, najs kväll faktiskt! Kunde knappast gå heller för mina fötter var helt förstörda, tror aldrig jag har haft så ont i dom som jag hade igår haha..

Vaknade nyss och ser verkligen ut som ett ruckel.. haha somnade med sminket på, inte bra! Så nu ska vi äta frukost och tvätta bort det. En bild från igår. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar myckemycke bättre i mörkt hår!

2011-04-17 @ 11:05:45
Postat av: Tess

Många säger typ att du är kaxig mot dina bloggläsare och så är det sant ? Jag tycker inte det iaf :)

2011-04-17 @ 11:08:30
Postat av: Erica

Vems nummer va de du fick? ;)

2011-04-17 @ 11:17:41
URL: http://ericahanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah, tkr du passar i mörkt bättre

2011-04-17 @ 13:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0