Fett cool

Tja mina käraste bloggläsare, hur är läget med er? Med mig är det väl bra, det rullar på lixom. Kom hem för 10 minuter sen, var i farsta med Annika och sen mötte vi carl banan. Utveckligsamtatalet gick väl bra bara att jag höll på att gå i kras för jag har IG i ..... aa.. så nu ikväll innan jag somnar, vare sig jag orkar, inte vill, eller bara är allmänt trött så måste jag göra tre uppgifter i NOn och skicka in dom till min lärare innan hon får "(!="!=)(#(Y¤/Y=#! flipp på mig.

Men får ju såklart inte glömma att svara på era frågor också, tar del 1 idag ;) Lite gulliga bilder från idag kommer också sen när carlstens klister har laddat in dom. Tjuz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0