update

Hej sötnosar!

Värst vad jag får kommentarer och folk som skriver på facebook att dom såg mig & sarah idag inne i stan. Varför hälsar ni inte då för!? Vore ju kul :D Kanske borde bli lite modigare haha.. ;) I alla fall, var i studion och sjöng som sagt '' a moment like this '' fast blev inte klar. Hehe, efter det blev det lite shopping igen! Fick med mig ett par jeans shorts, nagellack och ett par gladiatorskor (?) Sen åt vi på donken och tog en sväng till solariumet! Kom hem runt åtta och sen dess har jag bara vart hemma, umgåtts med familjen och så. Var längesen jag var hemma på en helg så det behövdes. Nu blir det att sätta på en film med mobilen i handen i sängen. Hur underbart? Puss

Bjuder på en film från igår som är så klockren, Sarah säger till Ludde att det är en geting bakom hans rygg så flyger han upp, han är så rädd för dom så det finns inte. Haha värt att kolla på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0