tjobre

wiiiiiiho. Tja. På en timme har jag bara duschat och latat mig, hur lat? Och nu sitter jag och skriver på min svenska utppsats, man fick skriva om vad man ville och jag valde att skriva om kärlek. Som vanligt dårå ;ppPPPppP Om ett tag tror jag papi och jag ska åka och kolla på en kamera till mig. Behövde ju fixa sladdar och skit till min som jag har nu för dom är borta men pallar ej vänta en hel vecka på att affärerna ska få in rättt så får en ny istället :) Om jag får den idag kan jag också försöka fixa en bloppis så småning om eftersom att det var några som ville det, blir det bra? Ja det kör vi på. Nu ska jag fortsätta plugga lite, ni tycker säkert jag är konstig som gör det på en lördag, men jag måste för att klara av.. puss


Någon undrade vart dom här shortsen kom ifrån, det är rebeccas så vet faktiskt inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0