Så va det söndag

Godmorgon dålig morgon.. menar jag. Hur var eran kväll igår? Min var väl bra, i början iaf. Fest i länna åter igen med massa trevligt folk, kände typ allihopa och så träffa man några man inte träffat på länge, kul! Mot slutet började det spåra ut lite så jag drog hem, kom hem runt två tiden tror jag att det var.. Och när jag vaknar upp runt halv 8 så märker jag att min väska är borta, då hade jag tydligen glömt den där med min plattång, mitt smink, parfym allting i. Gissa om jag fick hjärtklappning? min skinnjacka  var också borta men tack och lov så visade det sig att julia hade den. Så fick kämpa mig ut idag runt 9, hemskt var det.. såg ut som ett troll på det hela. TOPP

Haha men ska nog ut om ett tag i alla fall, om jag har ork till det. Det är ju så fint väder, ikväll ska jag i alla fall bara ta det luuungt, skönt det behövs verkligen. pussipuss

tro det eller ej men jag saknar faktiskt mitt mörkbruna hår efter 4 dagar, konstigt




Kommentarer
Postat av: camilla

visa hur din nya hårfärg ser ut!

2011-04-10 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0