My day!

Hello! Blev lite stressigt innan jag skulle dra så hann inte skriva ett sista inlägg.. drog i alla fall till mami, käkade lite och fick money. Efter det drog jag till huddinge, mötte upp Sarah sen avin och Hanna snabbt för att lämna en tröja. Sen mötte jag Matilda, vi träffa oliver, robin och alla hennes kompisar. Senare drog jag till Ludde där Sarah var. Vi fixade oss och sen hämtade Danne upp oss med Mathias så drog vi till sjöängen, sen kom Simon aka Johan också. Dvs för han ser exakt ut som Johan Palm så vi kallar honom det haha.. Sen satt vi vid sjöängen värmde oss vid den mysiga elden sen kom det mer folk. Hääääähä lite ''kortfattat'' men aa, är hemma nu. Vid elva, jag är chockad. Yeye, nu ska jag kolla feeejjjjan, fan vilket rörigt inlägg förresten. Tjuz

bildbrist :'( Vafaaan....

Väldigt passande med en vinterbild........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Marilyn, kan inte du börja lägga upp outfits? Ge dina läsare lite inspiration! :)

2011-04-21 @ 08:03:34
Postat av: Anonym

Har en ny design uppe & skulle bli jätteglad om du skrev vad du tycker! puss och kram http://veys.blogg.se/

2011-04-21 @ 15:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0