MIN KAMERA MÅSTE FIXAS!!

Godmorgon! Har tänkt på att jag hatar att säga godmorgon i den här bloggen för det känns som jag gör det för ofta. Vaknade runt nio och trodde klockan var ett för solen lös in så mycket, så fick en chock när jag kolla på klockan och den bara var nio.... somnade självklart om till elva. Då orkade jag itne åka in till stan och möta mami längre, så nu ligger jag här. Ska börja sminka mig efter detta inlägg, sen börjar dagen rulla..... ikväll blir det najs, om planerna blir som planerat , just saying .. P&K


Kommentarer
Postat av: Sara

hej !

tänkte bara säga att jag såg dej idag på tåget

du är verkligen sjukt söt !

älskar din blogg puss

2011-04-20 @ 19:16:55
URL: http://avvsomebrud.blogg.se/
Postat av: emma

hej marilyn!

vill först säga att du är vekligen så himla söt & snygg,skulle göra allt för att få ditt utseende:)

sen skulle jag vilja fråga vad sa du till din frisör när du färgade håret?,kulle vilja ha nått liknande för jag tyckte det vart så himla fint:)



glad för svar,kram

älskar din blogg!

2011-04-20 @ 20:53:23
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0