feels so good being back

Hello bitches! Är verkligen utvilad idag, sov fan 9 timmar (!) försov mig till halv 8. Tog det lugnt ändå och missade son, trevligt. Hade svenska sen blev jag, sarah & rebecca hungiga så vi drog ner till grillen och käkade pommesfrites (y) haha sen hade vi engelska, kollade på film '' i rymden finns inga känslor'' sen .. aa  blablabla hur orkar jag sitta och snacka om skolan och hur orkar ni läsa? haha. När vi hade slutat runt fyra så drog jag, kim, julia, marcus, pontus och viktor ner till centrum. Fan va coolt att hänga där. Och nu är jag hemma, ska plugga lite sen träffa rebecca tror ja. Åh vardagar är så deppiga -.- Helg tack. Bjuder på en bild från idag på mig & sarah. pussss


Kommentarer
Postat av: odaborchgrevink

tycker du ble skit fin med ditt nya hår :D

2011-04-11 @ 17:53:02
URL: http://odaborchgrevink.blogg.no
Postat av: Anonym

SKITSNYGGT JU

2011-04-11 @ 21:51:25
Postat av: Josefine

Hello beutiful girl!

jag älskar din blogg och du är så jävla fin!

En fråga: Hur kan du ha så fin kropp? Gymmar du eller? :)

Och en sak till kan inte du visa i ett videoklipp hur du sminkar dig? :)

Pusspuss

2011-04-12 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0