du äger, ja du äger

Kom nyss hem, idag har det inte varit lika varmt.. sug! var väldigt enkelt i skolan idag i alla fall hade typ inga lektioner , men jag sarah och rebecca åkte till bålsta för att R skulle träffa en kompis och jag och Sarah träffade Alex och Stoffe (YYYYY) så åt vi på en pizzeria också, (hade inte ätit någon lunch) inteokej alltså. Funderar nästan på att gå och och springa lite ikväll ? om någon hänger på såklart , kommer känna mig lite smått mobbad om jag springer runt ensam ni vet. Men innan de måste jag läsa ut en bok för jag har prov snart och det måste sluta bra. Men först ska jag ner för trappan & hämta läsk för jag håller på att dö av törst!!! P&K


min rumpa blev lite smutsig......

roligt att man ser våra ansikten på någon av bilderna kom jag på att tänka på nu :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Kan inte du berätta mer om hur du slingade ditt hår? Hur sa du till frisören? eller gjorde du det hemma?

2011-04-26 @ 19:23:15
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0