Biiiildbrist

Hej på er alla söta :D jag och sarah fick skjuts av Danne till huddinge, eller först åkte vi till farsta osv. Sen drog vi dit i alla fall, drog hem till ludde med Max. Det var chilllpill :) Senare mot kvällen drog vi hem och nu sitter ligger jag här, eller kom hem runt åtta. Exakt en minut innan Jersey Shore började, blev överlycklig. Gjorde typ min dag hahahaha. Iaf ska snart hoppa in i duschen och sen lägga in några mer bilder, (menar dom här bild 1 2 3 4 osv..)

Fick en fråga som jag också kan svara nu på eftersom att det är många som är nyfikna...

Måste bara säga att du är grymt söt tjejen! Och en annan fråga, när togs denna bild och hur ? :) puss
Svar: Tack! Bilden med Hugo togs hemma hos Sebastian för någon vecka sen :)



hemsk bild

Kommentarer
Postat av: Nadja Cederquist

2011-04-04 @ 12:55:47
URL: http://nadja
Postat av: Nadja Cederquist

Okej tack för svaret, ska vi ha ett länkbyte ? :)

2011-04-04 @ 12:56:24
URL: http://nadjacederquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0