back on track?

wooooohoh. Jag vet inte om jag kommer bli ''back on track'' igen men jag ska försöka. Det är ju trottsallt ganska så kul att blogga ibland ;) Men dom senaste dagarna har jag vart fullt upptagen, vart med kompisar, kommit hem sent osv. Så aaa det har bara blivit att jag typ somna direkt när jag kom hem eller va man säger..

Igår var det iaf fest i länna, det var ganska dött men sen rullade det väl på lite bättre när det kom lite mer folk. Runt halv 2 hämtade Daniel upp mig och sarah så fick vi skjuts hem, tog något att äta sen slocknade vi ganska så direkt.

Nu undrar ni säkert, vad gör jag/vi gör uppe vid den här tiden på en lördag???? Vaknade faktiskt åtta för att pappa kom hem från indien, han va där på semester så hörde vi bilen i garaget så då rusade jag upp.... somna om kan man inte heller, yeah yeah. Och så har jag färgat mitt hår (fixat till det nu) + skaffat löshår. Är faktiskt rätt så nöjd ;) BIld kommer så småning om :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0