Varning, läs om du orkar

1. Vad är ditt mellanamn? Något konstigt
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Inte vet jag
3. Är du i ett förhållande nu? Nej haha
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? ....
6. Får man fråga varför det tog slut? Hejdå
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Nej
8. Vem vet mest om dig? Sarah
9. Vad gör du på fredagskvällar? Har kul
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Svår fråga haha
11. Har du haft sex med fler än 2 personer? Nej
13. Har du testat droger? Nej
14. Röker du? Nä
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Japp
17. Hur mår du idag? det är väl okej
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Sjuuuukt många! fast ne
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Vid den här tiden låg jag säkert och sov.
20. Bästa minnet från sommaren? Många saker...
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Portugal
22. När var du där? I somras
23. Är du rasist? Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? Nope
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Halv portugis
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Det spelar ingen roll
27. Ser du fram emot någonting just nu? OM!
28. Sköter du skolan? Försöker så gott jag kan
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Hemskt
30. Vad är det bästa du fått på ett prov/uppgift? Vg typ...
31. Vilket ämne var det? No
32. Har du fått ig på ett prov? Jadu
33. Har du spelat/spelar du i ett band? INte i ett band nej
34. Anser du dig vara intelligent? Såklart jag är
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? vintern 09 tror jag, eller sommaren.
36. Vilken va den värsta tiden då? Vet faktiskt inte
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? say whaat?
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Hah nej
39. Har du haft sömnproblem? Inte riktigt, men har vart att jag ligger vaken någon timme eller så
40. Hur ofta gråter du? Inte så jätte ofta
41. Vad gör du när du mår dåligt? dör
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? sarah becka ?
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? men nej
44. Vilken klass går du i nu? 9b
45. Vilken skola? Trångsundsskolan
46. Har du hånglat med någon i din skola? haha ..
47. I sånna fall hur många ? men dö
48. Har du varit otrogen någon gång? nej :)
49. Har någon varit otrogen mot dig? vet ja inte ? 
50. Är du stolt över dig själv? Mjae
51. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är så cool (Y)
52. Vad får du ofta komplimanger för? hår, mage, rumpa typ
53. Har du lätt att få folk att skratta? haha kan kolla på sarah och så kan hon dö av skratt, humor 
54. Cider elller öl? Cider
55. Har du några talanger? inte vet jag
56. Vet du om någon är kär i dig? inte vet jag
57. Är du kompis med ditt/dina syskon? a ?
58. Vad står det i ditt senaste sms? haha ah :p
59. Hur lång är du? 1.57
60. Hur mycket väger du? 43 typ
61. Vilken storlek har du på kläderna? xs
63. Har du svarat ärligt? Jarå

Tycker nästan lite synd om er som får plågas med min tråkiga lista, men jag hade tråkigt. kan man säga...  och är sur för facebook funkar inte att gå in på, fuck off... Så går och lägger mig nu, orkar inte vara vaken mer, imorgon är det fredag. Wiie (Y) ääh mina ögon slocknar om 1 minut. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha marilyn :p

2010-09-23 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0