Svar på kommentarer!



Hur många besökare har du per dag? :)

Svar: Runt 400 - 500, men på helgerna höjer det sig mer ibland.. :)

Varför blir du & sarah alltid bra på bild?
Svar: Håller med dig halvt, visst blir Sarah alltid bra på bild ;) ? Själv blir jag nästan aldrig bra haha... eller ibland.

Vad e din halsduk ifrån?
Svar: Från ginatricot.

Sjukt fin är du!
Men kan du svara i ett inlägg sen om du vet nån affär där man kan köpa en ljusrosa tjocktröja/kofta? :)
Svar: Tack så mycket! Hm... bikbok brukar ha ganska många tjocktröjor i olika färger, finns säkert ljus rosa :)

Hej jag har en fråga till dig marilyn :)
Är du hel svensk?
tacksam för svar, hoppas ni har det kul i grönan <3
Svar: Nope, halv svensk :) Hihi tackar det hade vi oxå!

andvänder du löshår? (a)
Svar: Nope, och aldrig gjort :)

Kan inte du lägga in bilder på dig? Ta nya och så, bara på dig
Svar: Varför då? Ibland kommer det ju bilder på bara mig men kan försöka bli lite bättre på det om ni vill...

Kan inte du lägga in låten/låtarna du och sarah har gjort? (A) hihi :)
Svar: Vi har gjort två, den ena finns redan och den andra kommer inte fram på mailen, ännu en på onsdag iaf, tror jag... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0