My sunday

Hej på er! Hur har eran söndag varit? Hoppas att den har vart bra, för det har min! 

Drog och mötte Robin N & Henke i Trångsund, jag och Sarah var ganska sega idag så stackarna fick vänta i nästan två timmar på oss... När vi möttes drog vi iaf hem till Robin och kollade på en film, "shutter island" hette den, skulle typ va en skräckfilm men ingen fattade speciellt mycket haha! Senare så behövde jag & Sarah dra för vi hade lovat att möta Robin H och Rallo. Dom väntade på oss vid Edbo och sen när vi kom chillade vi lite och sådära. Trevligt, runt åtta drog alla hem och nu sitter jag och Sarah här och har ångest för att det är skola imorgon, fan jag vill ha sommarlov...


Ganska hemsk bild, men den ända från idag. Jag står och pillar på min piercing, HAHA...


Kommentarer
Postat av: fanny

hej sweeetie, kommer det någon mera låt`snart? :) ni ska veta att ni är skiiit duktiga och alla som säger att ni sjunger falskt kan ta sig, puss :)

2010-09-13 @ 12:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0