Min dag!...

Hej! (även om jag redan sagt det typ 2 gånger idag) Kan berätta lite ordentligare om min dag nu, vi var ju på naturhistoriska med klassen, det var väl okej va ändå bara där två timmar så det va chillpill att inte va i skolan :) Men blev rädd när jag stog brevid tyranosauros rex, (stavning?) Trodde typ den skulle börja leva och äta upp mig, har nog kollat för mycket på natt på museet, ellerrrr??? sen drog jag sarah & rebecca till Robin och sådära, va där någon timme, hoppade i hans säng, käkade godis, latade oss och kollade på tv. Det kallar man en lugn dag efter "skolan" HAHA jo tjena. Sen har det inte hänt så speciellt mycket. Kom nyss hem, ska kolla idol om 50 minuter, äta sova dö. Puss


The best time of my life. Höst/vinter 09. Saknarrrrrr....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0