It's true

Har tänkt på en sak, började blogga för nästan 2 år sen, gjorde det bara för en kul grej lixom.. Trodde jag skulle tycka det var tråkigt och att jag skulle sluta med det, men jag bara fortsatte och fortsatte... I början hade jag typ bara 60 besökare och nu har det höjt sig riktigt mycket! Vart kommer ni ifrån egentligen? Varför läser ni min blogg? Är nyfiken! Man börjar ju undra vart alla läsare kommer ifrån? :d Jag menar... Om jag fortfarande bloggar om två år kanske jag har dubbelt så mycket! Så ni som inte har en blogg, börja blogga. Både kul & man får faktiskt folk som ser upp till en och tycker om det man gör. Haha :) Men man får ju ibland ta att alla personer kanske inte är så snälla och skickar snälla kommentarer.... Vilket jag blivit van med! Det tog tid men nu har jag lärt mig att bara skita i dom som skriver något taskigt =) ville bara säga det, Puss!

Bjuder på min favoritbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0